A KalászNet Lakossági ÁSZF 2024. augusztus 1-jétől hatályos azon változásai, melyekről az előfizetőinket a hatálybalépést 30 nappal megelőzően értesítettük a június eleji számlában történő tájékoztatással:
Érintett szolgáltatás | Módosítás lényegének rövid leírása | A módosítással érintett dokumentumok, fejezetek és pontok |
Valamennyi szolgáltatás | Pontosításra kerülnek a Szolgáltató személyében bekövetkező változás szabályaira vonatkozó rendelkezések. | KalászNet ÁSZF Törzsrész 12.5.1. és 12.5.4. pontok |
Valamennyi szolgáltatás | Pontosításra kerülnek az előfizetői szolgáltatás nyújtásának késedelmes megkezdése esetén fizetendő kötbérre vonatkozó szabályok. | KalászNet ÁSZF Törzsrész 6.1.2.2. pont |
Vezetékes telefon szolgáltatás | A KalászNet ÁSZF díjazási mellékleteiben pontosításra kerülnek a tudakozói információk. A már nem megfelelő, szolgáltatásból kivont tudakozó hívószámok és a díjaik törlése mellett bekerül 11800-as hívószámmal és megfelelő díjazással a belföldi egyetemes tudakozó szolgáltatás. | KalászNet ÁSZF 2.sz. – vezetékes telefon szolgáltatást is tartalmazó – mellékletei |
Amennyiben a módosítások az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaznak, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető a határozott időtartamú szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést legfeljebb 8 napos felmondási határidővel bármikor jogosult további jogkövetkezmények nélkül felmondani.